من قهرکردن بلد نیستم!

این یک اعتراف دردناکه 

من یه دخترم ولی قهر کردن بلد نیستم و حتی اگه کسی هم باهام قهر کنه با اون هم نمیدونم چکارکنم! 

البته که دقیقا قهر منظورمه و نه دلخوری و گله مندی یا  ناراحتی

و اینکه تفاوت اینها در چی هست رو فکر کنم فقط خودم و شاید دخترای دیگه متوجه بشن. فک کنم تا حدودی بشه گفت که دلخوری و ناراحتی رو میشه با روش های منطقی و متمدنانه گفتشون یعنی توی حرف زدن مشخص میکنیمشون و ناراحتی هم وقتی هست که طرف مقابل بتونه از رفتارت متوجه بشه ولی قهر وقتیه که از نظر احساسی به طرف قهر نزدیک هستیم و چنان انتظاری ازش داشتیم که الان حاضر به بیان ناراحتیمون نیستیم و باید خودش متوجه بشه که چه کرده و چه باید بکنه در جهت رفع این حالت و حتی حاضر به حرف زدن و کمک این مدلی نیستیم و تازه که باید کلی هم اصرار بشه تا مقبول بشه . به عبارت ساده تر این یک نوع لوس شدنه !


خلاصه که الان به شدت دلم میخواد با یه نفر قهر کنم! 

ولی میترسم اینقدر در این کار نابلد باشم که طرف اصلا متوجه نشه من قهرم! و من حالم بیشتر گرفته بشه و ضایع بشم و بعد ندونم چطور جمع کنم اوضاع رو

تازه میترسم این بشه یه  تجربه بد و  تا اخر عمر لذت قهر و اشتی کنون بعدش به دلم بمونه

نمیشه یکی داوطلب بشه من باهاش قهر کنم یکم تمرین کنیم 

:))

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.