نهایت استیصال


یعنی ممکنه یه مادر در یه لحظه دیگه فرزندشو دوست نداشته باشه؟

امکان داره که یه مادری که همه زندگیشو برای شادی و  خوشحالی و خوشبختی فرزنداش و خانواده اش فدا کرده در یه لحظه دیگه خسته بشه و بی تفاوت؟

میشه که دیگه براش مهم نباشه بی تفاوتیش داره ثمره زندگیش رو ذره ذره آب میکنه؟

میشه که مادری که تا چند روز قبلش همه فکر و ذکرش رسوندن فرزندانش به یه نقطه ثبات زندگی بوده یهو حتی باهاشون در مورد یه تصمیم بزرگ حرفم نزنه؟

دارم خفه میشم!

خدایا تورو به عظمتت به مهربونیت به کرمت به قدرتت تورو به دل شکسته همه مادرا که میدونم چقدر پیشت احترام و عزت دارن منو از این شرایط خارج کن 

بزار منم دل مادرمو شاد کنم

التماست میکنم


دارم چشمام رو از گریه از دست میدم خداجونم

هرگناهی هم اگه یه زمانی کردم ببخشم

نظرات 1 + ارسال نظر
سپدار چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 23:49 http://aseman97.blogsky.com

داپما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...

ممنونم
گاهی فشار روحی از نهایت تحملت بیشتر میشه . گاهی بعضی لحظه ها برات خیلی مهمن و انتظار اتفاقای بد رو توشون نداری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.