خل و چلی


چند روز گذشته هر روز اومدم اینجا و نوشتم. هر روز یه چیزی برای گفتنش بوده خوب یا آزار دهنده.ولی همشون رو وسطش رها کردم و گفتم بعد تمومش میکنم

بعدم اومدم خوندم گفتم اینا چیه مینویسی ! حالت بده ها !

و بعد دلم گرفته که این حرفو میخواستم به کنایه به خودم بگم ولی انگار واقعیته !!


حالم بده 

حال روحی نه ها 

حال جسمی هم نه 

حال مغز و مخ و مخچه و این جور اعضای بالا نشین 


نظرات 3 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 18:43

یکم چیه؟؟تا دلت بخواد من نازنازی تون میتونم


یکی منو بگیره

Baran یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 08:27

چی شده minla جونم دختر گلم بیاد روی زانوهای مامانش بشینه اون برس تم بیار قربونه آذرخش چشمونت بشم
بینم کدوم پدر سوخته ای اعضای بالا نشین رو چونانش نموده
minla جونم ؟من ازاینایی که گفتی ندالم که
یعنی طبقه بالا خالی از سکنه اس

وااای فقط این حرفا منو یهو آروم کرده که بشینم یکم چشامو ببندم یکی نازمو بکشه

نفرمایید نفرمایید

لونااااااااا جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 21:08 http://Toybox.blogsky.com

می فهمم

یعنی توام آره ؟

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.