به فنا رفت ...


اوضاع معده ام خوب نیس. دلایل مختلفی هم داره حتمن. ولی فک کنم بیشترش به خاطر اینه که این چند وقت خیلی قهوه خوردم. حتی خیلی وقتا با معده خالی. دربه داغونش کرده بیچاره رو. 

ولی انگار نمیتونم کاریش کنم. شبا خواب خوبی ندارم و برای اینکه بتونم دووم بیارم سرکارو  بیدار و هوشیار باشم! باید بخورمش. الان که دارم مینویسم هم معده ام یه حال ناخوشایندی داره نمیتونم بگم چطوریه. یه چیزی بین سوزش و درده.


من از خودم دلخورم!

اتفاقایی درونم حس میکنم که دوس دارم انکارشون کنم ولی انگار هستن!

از گفتنشون و قبولشون خوشم نمیاد . 

ولی اگه تمومش نکنه این منِ درونم میام اینجا مینویسمش! 

این یه تهدیده و تا فردا شب بهش مهلت میدم فقط....

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 06:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

ممنون از شما و ایشان

ملی دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 06:37

عسل مینلا عسل. برا جوش و درد معده فک کنم عسل خالی خوبه . یه قاشق خالی خالی بخور. مینلا محض اطلاعه اون حس بده باس عرض کنم که منم میامو میخونمشششششش! دو بار هم میخونمششش !!! حالا ببین کی گفدم! ( ایکونه ملیه تهدید کننده!)

وااای مرسی ملی !
راست میگی . عسل برای معده خیلی خوبه!
البته من میدونم که دلیل معده دردم همون معده خالی و قهوه است .

ولی مرسی .

مینویسمش الان ...

Baran یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 06:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم مدتیه که اوضاع معده ام...رو فرم نیست.
از تهدید م می ترسم آخ معد...

اااا شما دیگه چرا آخه؟ نکن اینطور باخودت دیگه ! حتمن باید دعوات کنه یکی که به فکر خودت باشی ؟ هان ؟

یعنی تهدیدم رو عملی کنم ؟

یه خواننده بامحبت برام پیام گذاشته بودن که ریشه شیرین بیان بگیرم و موقع معده درد استفاده کنم(با تاکید که عصاره اش برای فشار خون مناسب نیست) شما هم میتونید معده تون رو یه شیرین بیان مهمون کنی !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.